OpenGL ES – це провідний інтерфейс та графічна бібліотека для рендерингу складної тривимірної графіки на мобільних пристроях. Остання версія, OpenGL ES 3.0, уможливлює створення приголомшливої графіки для нових ігор та програм, не впливаючи на продуктивність пристрою та час роботи акумулятора. У цій книзі автори розглядає весь API та мову для написання шейдерів. Вони уважно розглядають можливості OpenGL ES, такі як тіньові карти, дублювання геометрії, рендеринг у кілька текстур, uniform-буфери, стиснення текстур, бінарне представлення програм та перетворення зворотного зв'язку. Крок за кроком ви перейдете від вступних прикладів до просунутого попіксельного освітлення та систем частинок. Також ви знайдете змістовні поради щодо оптимізації швидкодії, максимізації ефективності роботи API та GPU та повного використання OpenGL ES у широкому спектрі додатків.