Half-Life - культова гра, відома мільйонам гравців. Вона здійснила справжню революцію і назавжди перевернула жанр шутерів від першої особи. Дія в ній повністю відбувається всередині гри без використання кат-сцен, персонажа не можна побачити ззовні, тому геймплей і сюжет утворюють єдине ціле.
Ця книга розповість про те, як створювалися ігри серії Half-Life, які новаторські методи вони принесли в індустрію і з якими труднощами під час розробки зіткнулася компанія Valve. І, звичайно, автор не обійде увагою інше дитя Valve - онлайн-платформу Steam.
Зануртеся в історію Half-Life і Valve, і ви дізнаєтеся:
* Якими творами надихалися творці Half-Life?
* Чому головний герой Гордон Фрімен не вимовляє жодного слова?
* Що допомогло студії Valve знайти свій унікальний стиль?
* Як онлайн-платформа Steam назавжди змінила ринок відеоігор?
"В чому феномен Half-Life? Чим вона так підкорила фанатів, що спрагли продовження до цього дня? У пошуках відповідей автор вивчає розробку і спадщину серії, її оповідання і геймплей, джерела натхнення і внутрішню філософію. Це книга для тих, хто не пережив епоху Гордона Фрімена, - і для тих, хто хоче опинитися в ній знову. Ведь чи є щось більш вічне, ніж монтажка в руках героя?" - Антон Берсенёв, перекладач Half-Life: Alyx і інших проектів Valve
У форматі PDF A4 збережено видавничий макет книги.