Протягом багатьох років у відповідь на посилення глобальної конкуренції американські компанії переносили власні виробничі операції за кордон заради економії. Але зараз ми спостерігаємо негативні наслідки цих рішень: втрачаються стратегічні можливості для інновацій та конкуренції.
Аналізуючи причини економічного добробуту, професори Гарвардської бізнес-школи Ґері Пізано і Віллі Ші показують катастрофічні наслідки недостатніх інвестицій у виробничі можливості. Автори вказують, що вибір на рівні компанії є ключовим для постійного успіху індустрій та економіки, і пропонують лідерам бізнесу систему координат для розуміння зв’язків між виробництвом та інноваціями.
Ця книжка для інвесторів, керівників бізнесу, розробників політики, науковців та інноваторів, які є «авторами» національного процвітання. На прикладі Америки вона надає зрозумілий та переконливий аналіз того, як економіка країни втратила конкурентну перевагу, і вказує, як її повернути. Спостереження й рецепти авторів книжки цілком актуальні також для України.
Про автора:
Ґері Пізано — професор ділового адміністрування імені Гаррі Фіггі-молодшого в Гарвардській школі бізнесу, де працює з 1988 року. Його дослідження фокусуються на технологіях та операційній стратегії, аутсорсингу, ефективності R&D, управлінні інноваціями та конкурентній стратегії. Автор понад 75 дослідницьких статей і тематичних досліджень, лауреат численних нагород, зокрема премії McKinsey 2009 року за найкращу статтю, опубліковану в Harvard Business Review.
Віллі Ші — професор управлінської практики в Гарвардській школі бізнесу. Його дослідження фокусується на технологічній стратегії, набутті спроможності фірмами, що розвиваються, та місцевій конкурентоспроможності. Лауреат премії McKinsey 2009 року (разом із Ґері Пізано). Автор понад 70 статей. Обіймав керівні посади в IBM, Digital Equipment Corporation та інших компаніях. Зараз є членом рад директорів кількох компаній.