Ефективне розвиток творчих здібностей з 2–3 років — чи це не є предметом серйозних батьківських клопотів і... чималих витрат? Відповідь очевидна. І це природно, і цілком виправдано, оскільки відома істина «що раніше, то краще» — це саме для цієї теми. А на чому вони ґрунтуються, ці самі творчі здібності 2–3–4-річного малюка? Відповідь відома, і вона, на перший погляд, досить проста. От тільки практично реалізувати її не так вже й просто. Художня уява, творча фантазія, активність мислення — ось ті «кити», що лежать в основі ранніх творчих здібностей. Розфарбовувати казки, наприклад, «Лисиця і заєць», «Заєць і ведмідь», «Лисиця і вовк», «Заєць і їжачок», точніше, героїв цих казок, які представлені в акваних розмальовках (їх називають ще водними), — це найпростіший і найдоступніший у всьому спосіб розвитку уяви та мислення. Причому витрати тут — лише на ціну книжки з водними (акваніми) розмальовками. Та ще на кисть. І все! Розфарбовування малюнків великого розміру змоченою у воді кисточкою, доповнене читанням повчальних народних казок про «взаємини» зайця з обкладинки книжки з іншими лісовими мешканцями — ось така проста і ефективна розвивальна методика. А як чудово для розвитку творчих, інтелектуальних здібностей, якщо дитина сама вигадуватиме казки з персонажами цих водних розмальовок!