87 ₴
Мінімальна сума замовлення на сайті — 160 грн
Знайди і з'єднання єднай лінією за зразком споріднені парі малюнків за зразком. Пояснюючи,розмірковуй так: Душ і рушник споріднені предмети, тому що рушником користуються після душу.
Хлопчик Миколка часто потрапляє у важкі ситуації, з яких не знає, як вибратися. Уяви, що Миколка, звернувся до тебе за пораду. Поміркуй і спробуй допомогти йому порадою.
Прийшов Миколка до магазину купувати цукерки. А біля дверей сидить великий кошлатий собака і грізно поглядає. Стоїть Миколка і думає, як йому бути. Покажи.
Грав Миколка у дворі з м'яким м'яча. Грав, грав, та й покотився м'яч у калюжу. Як його дістати? Забрався Миколка на прогулянку. Замкнувши двері. Ставши ключ витягати, а він не висмикується. Застрягши! Що робити?
Удень, коли тато і мамо Миколки буди на роботі, у двері подзвонили. Чоловічий голос сказавши, що не рідний брат його тата і він приїхав погостювати. Але батьки суворо заборонили Миколці відчиняти будькому двері. Що ж робити?
Двоє найкращих друзів Миколки посварилися. Миколка дуже хоче їх помирити, але він не знає, як це зробити. Підкажи.
Розвиток мислення 5-6 років Федієнко Високий рівень Малятко Волкова Школа 978-966-429-466-6 має такі завдання:
Поміркуй і дай відповіді на питання. Поясни кожну відповідь, користуючись словами того, що.
Оленка живе на п'ятому поверсі, а Тетянка на сьомому. Хто швидше виходить гуляти? Чому?
Приїхали Дмитрик і Олег на дачу. Дмитрик вирішив збирати полуниці, а Олег рвати черешні. Кому із хлопчиків знадобиться драбина? Чому?
Тато із друзями вирушив на рибалку, а мама з подругами на базар. Хто з них більше втомиться? Чому?
Картуся і Оленка будували із кубиків будинки. У Картусі будинок вищий, ніж у Оленки. Хто швидше розбере будинки та складі кубики в коробочку? Чому?
Розвиток мислення 5-6 років Федієнко Високий рівень Малятко Волкова Школа 978-966-429-466-6 має такі завдання:
Поміркуй, чим схожі і чим відрізняються предмети, зображені на малюнках. Розмірковуй, наприклад так: Акваріум, клітка й будка схожі тім, що всі вони неживі предмети, зроблені руками людей. Це будиночки для живих істот. Альо смороду різні за розміром і мешкають у них різні тварини.
Поміркуй і дай відповіді на запитання. У відповідях використовуй слова того, що. У які предмети можна вбити цвях, а які ні? Чому? Чому м ячик не тоні біля води, а молоток тоні? Який із предметів може розбитись, а який ні? Чому? Що станеться з повітряною кулькою, якщо вона впаде на кактус? Чому?
Уважно розглянь малюнки. Усіх, хто рухається вгору, підкресли, хто вниз, обведи, а хто рухається праворуч розфарбуй.
Дай відповіді на запитання: Хто перебуває між коніком і черепахою? Хто перебуває між півником і гусеницею? Хто перебуває над їжачком? Хто під метеликом? Сонечком?Хто перебуває праворуч від їжака? А хто ліворуч від рибки.
Розвиток мислення 5-6 років Федієнко Високий рівень Малятко Волкова Школа 978-966-429-466-6 має такі завдання:
Зафарбуй зеленим олівцем трикутники, розташовані ліворуч від ломаної лінії, а червоним овали, розташовані праворуч від хвилястої лінії. Назви фігури, розташовані між ломаної і хвилястою лініями.
Продовж лінію так, щоб обвести нею всі трикутники. Квадрати при цьому мають залишиться зовні лінії.
Намалюй у рамочці: над, праворуч, ліворуч, перед.
У якій руці клоуна (правій чи лівій) зафарбована кульки, а в якій біла? Клоун повернувся до нас обличчям. Де тепер винна буті зафарбована кулька? Зафарбуй її.
Розфарбуй на обох малюнках жовтим кольором квітку в правій руці дівчинки, а червоним у лівій.
Обведи олівцем або розфарбуй іграшки, розташовані посередині в рамочках. Як повинна летіти ракета, щоб усі зірочки були праворуч від неї, а всі хмарки ліворуч? НАмалюй стрілочкою шлях ракети.
Основні | |
---|---|
Виробник | Видавництво Школа |
Країна виробник | Україна |