Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
‼ВАЖЛИВО‼ Товар перевіряється у відділенні новою пошти . У разі виникнення проблеми із замовленням, відсутністю товару або його пошкодження – на Новій Пошті потрібно зробити фото фіксацію та зателефонувати за телефоном +380933826164 Ми відразу ж допоможемо Вам у вирішенні проблеми . За межами новою пошти ми не несемо відповідальність за замовлення. Повернення товару, належної якості, здійснюється за рахунок покупця. Повернення товару, неналежної якості, здійснюється за рахунок продавця. Дякуємо !
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.